Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
سرخط خبرها

معرفی بهترین گزینه‌های خرید گوشی هوشمند با بودجه حدود ۴ میلیون تومان

  • کد خبر: ۷۹۱۷۰
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
معرفی بهترین گزینه‌های خرید گوشی هوشمند با بودجه حدود ۴ میلیون تومان
اگر می‌خواهید گوشی هوشمند بخرید و چیزی حدود ۴ میلیون تومان پول دارید، در این مطلب دو پیشنهاد برایتان داریم که قطعا گزینه بهتری از آن‌ها در این رنج پیدا نخواهید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اگر می‌خواهید گوشی هوشمند بخرید و چیزی حدود ۴ میلیون تومان پول دارید، در این مطلب دو پیشنهاد برایتان داریم که قطعا گزینه بهتری از آن‌ها در این رنج پیدا نخواهید کرد. از آنجایی که شیائومی مدت هاست در مقایسه سخت افزار گوشی‌ها نسبت به قیمت، به ویژه در میان رده‌ها حرف اول را می‌زند، هر دو تلفن همراه پیشنهادی ما از این برند انتخاب شده اند.

ردمی ۹ بهترین گوشی حدود ۳-۴ میلیون تومان

در بازه قیمتی کمتر از ۴ میلیون تومان، بیشتر گوشی‌ها تراشه‌های ضعیف و نمایشگر‌های بی کیفیتی دارند، اما «ردمی ۹ شیائومی» که بیشتر از یک سال از زمان عرضه اش می‌گذرد، با صفحه نمایش IPS FULL HD و پردازنده ۸ هسته‌ای و گرافیک با قدرت مناسب، یک سروگردن بالاتر از رقبای هم قیمتش است. اکنون با قیمتی حدود ۳-۴ میلیون تومان، می‌توانید مدل ۳۲ گیگابایتی یا ۶۴ گیگابایتی ردمی ۹ شیائومی را با ۳ گیگابایت حافظه رم تهیه کنید.

 

این گوشی از دوربین سه گانه (۱۳، ۸ و ۵ مگاپیکسلی) و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم بهره می‌برد. باتری ردمی ۹ هم ظرفیتی ۵۰۰۰ میلی آمپری دارد که برای شارژ این مدل گوشی بسیار خوب است. ضمناً ردمی ۹ دو سیم کارته است و حافظه خارجی را نیز پشتیبانی می‌کند.

برای عکاسی حرفه‌ای دیگر چیزی کم نخواهید داشت

«ردمی نوت ۵G ۹T» یکی از گوشی‌های اقتصادی جذاب ارزان در ایران است. شما به طور قطع هیچ گوشی ارزان تری را با این مشخصات پیدا نمی‌کنید که ۵G هم باشد. ردمی نوت ۹T مدلی پیشرفته از ردمی نوت ۹ با امکاناتی بهتر محسوب می‌شود که مدل ۶۴ گیگابایتی آن با ۴ گیگابایت رم را می‌توانید با قیمتی کمی بیشتر از ۴ میلیون تومان در بازار ایران پیدا کنید.

 

از امکانات اصلی ردمی نوت ۵G ۹T علاوه بر پشتیبانی از شبکه‌های ۵G، می‌توانیم به صفحه نمایش ۶٫۵۳ اینچ Full HD، تراشه جدید و کارآمد با پردازنده هشت هسته ای، حافظه رم ۴ گیگابایتی دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، بلندگو‌های استریو و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۸ وات اشاره کنیم. این گوشی جذاب دو سیم کارته است، از حافظه خارجی پشتیبانی می‌کند و از همه مهم‌تر در مقابل آب هم مقاوم است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->